Saturday, May 27, 2006

eeemreee

€mre kanlıkılıçer, 84 yılının 7 Agustos günüydü, hatırlamıyorum ama o gün doğduğumu söylüyorlar. Annem hep "sen bebeklikten beri hırslıydın..." deyip bir sürü örnek sayar, bugün 2006 mayısı, ayın 28 ine 15 dakka önce girdik. Geçen 22 yıl da kazandıklarım da kaybettiklerim de hırsım yüzünden oldu belki. Bu blog da sizlere kendimden bir şeyler katmaya çalışacağım, anlatıcaklarım kendime olacak ama isteyen dinleyip benle beraber bir kaç ders çıkarabilir:)



Finaller de adım adım...

Geçtiğimiz hafta 6 finali geri de bıraktım ve hayla hayattayım. Pazartesi işletim sistemi finalini de atlatırsam 2 final 1 projem kalacak geriye. Daha sonra bu blogu yaşanabilir bir hale getireceğim merak etmeyin ;)

5 comments:

Anonymous said...

bunları yazacağına ders çalışsana biraz, sonra her haftasonunu evde geçiriyosun kendine acımıyosan bana acı:)) -->nemo

Anonymous said...

efferimm fena olmamışşş sayfan... nemo kim buarada yaw isim yazın olmuo ama bööle.bende haftasonu nereye gidiyo bu çocuk diyorum ühüüüüü satışşşşş:'(

Anonymous said...

asıl "bi dost" kim :)) hem ne zmn satışş olayı oldu öğrenebilir miyim?? ben nemo -> nevin

Anonymous said...

bu son update edilmiş sayfanı çok beğendim afferim evlat:)hele o yandaki galerindeki resimler süper ya diğer anlattıklarından pek bişi anlayamadım asm komutu xorl movl filan ne gereksiz laf kalabalığı:p

Unknown said...

Web log' un dehset kardeş
postlarını merakla bekliyorum :)